Warsztaty i szkolenia
Jako Akredytowany Trener Brian Tracy International wykorzystuję najskuteczniejsze metody szkoleniowe. Mając ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, doskonale wiem, że każdy klient ma inne potrzeby, dlatego warsztaty dostosowuję do indywidualnych potrzeb. Jestem praktykiem sprzedaży, w związku z tym 70% szkoleń ma formę warsztatową, podczas której uczestnicy wypracowują najbardziej efektywne rozwiązania.
Negocjacje
Jeden z ostatnich etapów rozmów sprzedażowych, na którym handlowcy często nie dostrzegają właściwego momentu do finalizacji kontraktu. NEGOCJACJE to sprawdzian dla każdego handlowca. Aby odnosić sukcesy — musisz dobrze negocjować! Podczas warsztatów pokazuję jak się przygotować, jak skutecznie negocjować oraz domykać sprzedaż.
Jeśli chcesz
- poznać skuteczne techniki negocjacyjne
- dowiedzieć się, jakie są style negocjatorów
- wiedzieć, jak prowadzić negocjacje z „trudnym” klientem
- nauczyć się wykorzystywać skuteczne techniki w praktyce
- potrafić z pewnością siebie prowadzić negocjacje
- zyskać umiejętność skutecznego negocjowania, prowadzącego do finalizacji kontraktów
Niezależnie od branży, otoczenie biznesu nieustannie się zmienia, co wyklucza rutynę i utarte schematy postępowania. Rozwój staje się koniecznością.
Podczas tych warsztatów opanujesz kluczową umiejętność, jaką są NEGOCJACJE, pomagającą osiągać, a nawet przekraczać założone cele sprzedażowe.
Prowadzone przeze mnie szkolenia to w 70% warsztaty i ćwiczenia.
Skontaktuj się, aby wspólnie ustalić, które warsztaty będą dla Ciebie najkorzystniejsze!
Domykanie sprzedaży
DOMYKANIE SPRZEDAŻY to etap, na którym podejmowane są decyzje o podpisaniu kontraktu. Zastosowanie odpowiednich technik zapewni efektywne przejście przez ten trudny proces oraz zaowocuje finalizacją umowy.
Co zyskasz
- poznasz techniki domykania sprzedaży
- będziesz wiedział, w jaki sposób komunikować się z klientem na różnych etapach rozmów
- dowiesz się, jak być pewnym siebie podczas spotkań biznesowych
- nauczysz się badania potrzeb klienta
- będziesz potrafił zastosować techniki skutecznego finalizowania kontraktów w praktyce
- uświadomisz sobie wartość stosowania odpowiednich technik oraz odpowiedniej postawy w biznesie
Świat biznesu zmienia się bardzo dynamicznie, zatem zmieniają się też sposoby, aby skutecznie DOMYKAĆ SPRZEDAŻ. Podczas warsztatów wypracujesz odpowiednie dla swojej branży metody, dzięki którym zwiększysz liczbę finalizowanych kontraktów.
Prowadzone przeze mnie szkolenia to w 70% warsztaty i ćwiczenia.
Skontaktuj się, aby wspólnie ustalić, które warsztaty będą dla Ciebie najkorzystniejsze!
Techniki sprzedaży
Istnieje ponad 120 TECHNIK SPRZEDAŻY, a nawet więcej, biorąc pod uwagę, że wiele tych samych technik występuje pod różnymi nazwami. Pokażę jak wybrać te techniki, które najlepiej sprawdzą się w Twojej branży. Warsztaty mają na celu zwiększenie efektywności rozmów z klientem, aby szybciej doprowadzić do domknięcia sprzedaży.
Jeśli chcesz
- poznać najskuteczniejsze w Twojej branży techniki sprzedaży
- wiedzieć, jak prowadzić efektywne rozmowy z klientem
- dowiedzieć się, które techniki sprzedaży stosować w zależności od klienta i etapu rozmów
- potrafić wykorzystać odpowiednie techniki w codziennej pracy
- prowadzić spotkania z klientami, które przynoszą wymierne efekty
- zyskać łatwość oraz wysoką skuteczność w rozmowach biznesowych
Klienci bardzo często znają TECHNIKI SPRZEDAŻY, lecz oczywiście nie wszystkie, dlatego tak ważne jest trafne dobieranie i korzystanie z właściwych metod. Umiejętne dopasowanie skutecznych technik sprawi, że klient będzie chciał rozmawiać, co przyczyni się do zbudowania relacji, a w następstwie stworzenia oferty i sprzedaży.
Prowadzone przeze mnie szkolenia to w 70% warsztaty i ćwiczenia.
Skontaktuj się, aby wspólnie ustalić, które warsztaty będą dla Ciebie najkorzystniejsze!
Radzenie sobie z obiekcjami klienta
Każdy klient na pewnym etapie ma OBIEKCJE i jest to nieodzowny element rozmów. Umiejętność przezwyciężania obiekcji to krok w stronę finalizacji sprzedaży.
Co zyskasz
- dowiesz się jak odczytać potrzeby klienta
- wiedzę, z czego wynikają obiekcje klienta
- poznasz rodzaje obiekcji
- umiejętność odróżnienia obiekcji od niechęci klienta do zakupu
- nauczysz się zamieniać obiekcje na pozytywy
- będziesz potrafił wykorzystywać skuteczne metody, aby rozwiać wątpliwości czy obiekcje klienta i doprowadzić do finalizacji umowy
Obiekcje klienta to dla handlowca idealny moment, aby mógł wykorzystać techniki sprzedaży, umiejętność komunikacji czy techniki negocjacji. OBIEKCJE często wynikają z braku badania potrzeb klienta, a to wpływa na całość rozmowy handlowej.
Prowadzone przeze mnie szkolenia to w 70% warsztaty i ćwiczenia.
Skontaktuj się, aby wspólnie ustalić, które warsztaty będą dla Ciebie najkorzystniejsze!
Komunikacja w sprzedaży
Często zapominamy o kluczowej kompetencji, jaką jest KOMUNIKACJA, a to od niej zależy czy nawiążemy relację z klientem, umówimy spotkanie, jak poradzimy sobie podczas rozmów z klientem czy negocjacji. Umiejętność komunikowania się umożliwia osiąganie jeszcze lepszych rezultatów naszej pracy. Podczas szkolenia pokazuję, jak zręcznie stosować odpowiednie techniki w zależności od stylu komunikacji Twoich klientów. Omówimy sposoby radzenia sobie z częstymi błędami w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Zapoznam Cię ze skutecznymi metodami wywierania wpływu.
Jeśli chcesz
- poznać style i rodzaje komunikacji Twoich klientów
- wiedzieć jak wykorzystać style komunikacji w sprzedaży
- dowiedzieć się, jakie są najczęstsze błędy w komunikowaniu się
- potrafić nawiązywać i utrzymać relacje z klientem
- nauczyć się jak zwinnie przejść od rozmowy do sprzedaży
- zyskać umiejętność dostosowania się do rozmówcy, nawiązywania oraz budowania długofalowych relacji z klientami
Dzięki umiejętnej KOMUNIKACJI staniesz się kimś więcej niż tylko kolejnym handlowcem. Staniesz się partnerem biznesowym, co znacząco wpłynie na relacje oraz częstość zawierania umów.
Prowadzone przeze mnie szkolenia to w 70% warsztaty i ćwiczenia.
Skontaktuj się, aby wspólnie ustalić, które warsztaty będą dla Ciebie najkorzystniejsze!
Prospecting
Kluczowy etap w pozyskiwaniu nowych potencjalnych klientów.
Szalenie istotne jest, aby handlowcy rozumieli oraz potrafili umiejętnie przejść przez cały proces PROSPECTINGU. Wyszukiwanie potencjalnych klientów, Cold Calling, Cold Mailing, wizyty akwizycyjne (D2D), networking, social media, wydarzenia branżowe – wszystkie te elementy mają na celu POZYSKANIE KLIENTA.
Co zyskasz
- dowiesz się, kim jest Twój klient (ICP)
- poznasz zasady pisania cold maili oraz follow-upów
- wiedzę, jak prowadzić pierwsze a jak kolejne rozmowy telefoniczne
- będziesz potrafił pozyskiwać więcej klientów za pomocą tradycyjnych kanałów
- z łatwością odnajdziesz się w nowoczesnych metodach pozyskiwania klientów
- zyskasz umiejętność zdobywania większej ilości nowych kontrahentów oraz budowania trwałych relacji
Klienci zasypywani są setkami telefonów i maili z ofertami. W zdecydowanej większości nawet ich nie czytają, a w trakcie rozmów często się rozłączają, mówiąc „nie jestem zainteresowany”.
Warsztaty z PROSPECTINGU pomagają przełamać niechęć klienta i zainteresować naszą ofertą oraz usprawnić cały proces pozyskiwania nowych klientów.
Prowadzone przeze mnie szkolenia to w 70% warsztaty i ćwiczenia.
Skontaktuj się, aby wspólnie ustalić, które warsztaty będą dla Ciebie najkorzystniejsze!